Interiér komerčných priestorov

Jedným zo zameraní ateliéru BLZK je práve dizajn komerčných priestorov.
Vytvoríme pre vás unikátne návrhy interiéru v rôznych sektoroch:

  • dizajn gastro zariadení
  • dizajn hotelových zariadení
  • dizajn administratívnych priestorov
  • dizajn obchodných prevádzok
  • wellness, health & SPA dizajn
  • Iné…

Interiérový dizajn komerčných priestorov vyžaduje určitú odbornosť a špeciálny typ pozornosti. V tejto oblasti je často práve dizajn komerčného priestoru rozhodujúcim faktorom na odlíšenie marketingu vašej firmy od konkurenčnej. Okrem toho je aj dominantným prostriedkom pre zlepšenie pridanej hodnoty smerom k zákazníkovi.

Interiér Vašej prevádzky je podstatný pre prezentáciu Vašej značky. Budovanie nezabudnuteľného dojmu u zákazníka sa neodvíja iba od úrovne ponúkaných služieb, ale začína dávno predtým. Moment, keď si potenciálny návštevník robí prieskum online a natrafí na vašu firmu alebo službu a neskôr ju navštívi, často dá na vizuálny dojem a emóciu, ktorú v nich dané prostredie evokuje.

Dobrým príkladom v tomto kontexte je napríklad interiér hotela. Tu platí, že dizajn hotelového interiéru priamo určuje hodnotu zariadenia a mieru atraktivity pre hotelových hostí. Okrem toho sa podľa neho riadia aj investori, developeri a aj fanúšikovia hotela na sociálnych sieťach.

Vizuálna identita zariadenia je nemenej dôležitá pre gastro prevádzky, keďže reštaurácie a kaviarne sú v dnešnej dobe navštevované nielen kvôli jedlu alebo káve, ale aj vďaka atmosfére a interiéru. Pre mestské centrum predstavujú nenahraditeľný zdroj energie aj vďaka tomu, že poskytujú návštevníkom priestor na oddych, spoločenské udalosti a každodennú radosť zo života. V neposlednom rade sú zariadenia ako kaviarne stále rušnejšie a čoraz viac obľúbené aj ako miesta pre prácu a obchodné stretnutia.

V oboch z týchto príkladov vidíme, že riešenie komerčných interiérov je efektívne iba v prípade, keď spĺňa tak estetické, ako aj funkčné kritériá. Príjemný interiér reštaurácií, hotelov a obchodov podstatne prispieva k pozitívnemu brandingu. To znamená k budovaniu silnejšej značky a dôveryhodnosti daného business klienta. Preto sa v procese navrhovania vždy sústredíme práve na autenticitu daného riešenia. Dbáme aj na dosiahnutie želanej atmosféry a jasnú komunikáciu osobnosti Vašej značky cez dizajn.